Followlike

Followlike

duminică, 23 octombrie 2011

Copilarie moderna

Violenta in zilele noastre atinge cote alarmante.Fie ca este vorba de batai intre mafioti,desene animate,filme sau stiri pline de violenta,toate acestea ne inconjoara zilnic.
Nu ar fi o mare problema pentru adulti,desi nici lor nu le vine prea bine,insa ma gandesc acum la copiii uitati in fata televizorului de parintii prea ocupati.Imi amintesc ca pe "vremea mea" nu era atat de multa violenta in desenele animate.Era mai interesant "Tom si Jerry" decat un alt desen animat care intruchipa tot felul de "eroi" care nu stiu altceva decat sa se omoare intre ei.Insa lumea "a evoluat" de atunci,acum copiii se uita la batai de-a binelea,se gandesc cum sa traga mai bine cu tot felul de arme,cum sa se bata mai bine intre ei.
Si asa ajungem la aceeasi chestie tipica:ne plangem.Ne plangem ca noi eram mai buni,ca noi invatam mai mult,ca noi nu aveam asa de multe ca acum.Insa noi uitam cel mai important lucru:am avut intotdeauna suflet,jucariile erau tovarasii nostri buni,nu calculatorul sau tv-ul.
Si inca ceva,nu regret,nici macar o clipa,faptul ca m-am nascut aici.Faptul ca nu am avut nimic pe tava,ca a trebuit sa indur multe fata de altii.Imi pare bine ca viata m-a invatat un lucru foarte important:bucura-te intotdeauna de ceea ce ai!


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare