Followlike

Followlike

joi, 27 octombrie 2011

Plange carcotasul...

Cu totii am auzit pana acum de accidentul  mediatizat al "carcotasului" Serban Huidu.
Desigur,parerile au fost impartite.Daca unii s-au rezumat la a fi neutri,ceea ce mi se pare cel mai corect,altii au hotarat sa faca spectatori pe spinarea "inculpatului".Cum spuneam,exista televiziuni din categoria "gunoaie mediatice",cum ar fi cea la care m-am referit si aici .Asemenea oameni "inteligenti" au vazut in problema colegului lor de breasla tocmai rezolvarea problemei lor,cum sa aduca mai multe "oi spectatoare" in fata ecranului.Metode tipice,pentru oameni de asa natura.
Ce mi s-a parut insa si mai penibil a fost reactia colegilor realizatorului tv.Dupa ani intregi in care au ras de aproape toti ceilalti oameni din televiziuni,in ultima emisiune mi-a fost dat sa vad un "club de boceala" in care toti compatimeau soarta lui Huidu.Da,logic,acum a venit si randul lor,pana la urma,asa e soarta,ce sa-i faci?...
Sper totusi ca judecatorii ce au acest caz sa nu fie influentati de pareri pozitive sau negative si sa dea un verdict corect,asa cum ar trebui sa se intample intr-o tara civilizata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare