Followlike

Followlike

vineri, 9 septembrie 2011

Biserica si manipularea in masa

Nu suntem la ora de religie si totusi m-am gandit sa pun in discutie o tema legata oarecum de conceptul "religie".Astfel,exista pareri impartite pe aceasta tema,unii cred in veridicitatea titlului meu...altii nu..permiteti-mi sa nu fiu de acord.
Da, e drept, cu totii vedem manifestari religioase la care avem impresia ca participa oi si nu oameni.De unde ne dam seama?pai poate din comportamentul de turma pe care il au "drept-credinciosii"...pana aici,da,totul adevarat,de aici,totul devine relativ.De ce?pai dragi sustinatori ai ideii,va amintesc de faptul ca aici in Romania(unde traiesc cei care mai si citesc aceste randuri,putini dar importanti) problema trebuie pusa putin altfel.
Biserica nu este vazuta de marea majoritate ca o relaxare ci un fel de "must do it".Deoarece in trecutul nu foarte indepartat ea insemna poate singura modalitate de educatie si-a pastrat increderea romanilor.Deci,vor nu vor,romanasii nostri se duc la Biserica,asta stiu sa faca..ce le faci..si pana la urma..au si dreptate,unde sa se duca..la sexshop?(apropo..poate ca 50% din "populatiune" nici nu stie ce e acela,sau daca ar trebui sa cumpere salam sau parizer de acolo).
In fine,daca aveti ceva de spus, in favoarea sau in opozitia a ceea ce am enuntat,sunteti liberi sa o faceti la sectiunea "comentarii".Mai multe detalii gasiti si pe www.zeisim-propatria.blogspot.com unde am deschis un nou blog cu teme asemanatoare celei enuntate aici.
S-ar putea sa te intereseze si Noi pentru noi sauFacebook transformare in timp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare