Followlike

Followlike

joi, 28 iulie 2011

Optiuni noi pe blog

Dupa ce cititi aceasta postare/in timp ce o faceti(poate chiar inainte de a o face) veti observa unele schimbari pe acest blog.Acestea se datoreaza ultimei colaborari a subsemnatului cu dj-ul AncaGreen.
In timp ce cautam noi idei pentru campania de "deprostire a prostilor" am descoperit mixuri bune ale dj-ului pe care l-am amintit mai sus.Ascultand unele dintre ele,mi-am dat seama ca as putea sa o sprijin prin intermediul micului meu blog.
Asa ca  m-am hotarat sa fac si eu ce pot deocamdata...pe viitor mai vedem.
Desigur,proiectul meu ce consta in campania demarata pana acum,"deprostirea prostilor" va continua cat de repede posibil.Discutam alte teme sensibile,daca se poate spune asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare