Followlike

Followlike

vineri, 1 iulie 2011

Facebook..transformare in timp

Asa cum am promis am revenit cu o postare referitoare la Facebook,reteaua de socializare pe care o folosim atat de des.Dar sa trecem direct la fapte.
Facebook-ul a intrat in viata noastra nu demult,fiind o "inventie"a unui baietas destept,care si-a disputat drepturile impreuna cu ai sai colegi chiar si in justitie.Intre timp,s-a mai imbogatit....doar cateva..zeci..poate sute milioane de euro.Dar asta e o alta poveste.
Ce a devenit Facebook pentru noi...hmm...un lucru fara de care probabil ca nu am putea trai,la figurat vorbind.Am inteles ca medicii au clasificat si o boala referitoare la Facebook,un fel de" facebookita "acuta,ce inseamna o dependenta de aceasta retea de socializare.Eu recomand folosirea acestei retele de socializare in scopuri mai omenesti,adica:mai agati o fata,daca esti fata(aviz madalinei)porti o conversatie cu prietenele tale cele mai bune,mai o barfa mica...chestii de astea.
Pana data viitoare va doresc toate cele bune si....folositi facebook fara frica si fara dependenta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare