Followlike

Followlike

miercuri, 15 august 2012

Vine Lady

Mare tam tam mare,vine la bronzare...Lady gaga mare..
Asa si?Adica pe mine ce ma raceste asa de mult faptul ca vine o...cum sa-i zic...nimeni pentru mine?
Ba chiar pentru aceasta venire consuma 50 de camioane(da 50 vezi bine)motorina ca sa ce?Sa-mi cante aceasta "cantareata" ceva? Pe deasupra acest concert e considerat un mare ce?
Mi se pare o risipa fara rost,adica altii se omoara pentru mancare,noi traim o seceta crunta,e posibil sa inceapa Al treilea razboi mondial iar eu la stiri vad numai ce...Ca vine frate "Lady" asta la Bucuresti..
Ce criza,noi o ducem asa bine daca ne permitem concerte.Nu zic nu(ca doar nu traiesc in pestera) dar cred ca nici Dumnezeu daca ar veni nu ar avea nevoie de 50 de camioane(de fap Lui nu I-ar trebui nici macar unul,dar asta e alta poveste).
Si acum da...or sa-mi sara unii si altii in cap...cum sa nu-ti placa Lady Gaga?...uite frate ca nu-mi place
Si fanii...da cum sa uitam de fani..mi-e cel putin mi s-au parut luati la misto cand "lady" si-a trimis sosia la plimbare...adica na.."fraierilor ma vreti...mai aveti rabdare:))"
In rest ce sa mai zic...mai bine raman la blogging-ul meu si nu ma  mai complic,ca doar.."noi mucim,nu gandim"

Originals.ro - adidasi barbati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare