Followlike

Followlike

duminică, 19 august 2012

Greseli in viata

Am gasit un articol foarte interesant zilele trecute despre regretele ce le au unii oameni in viata.Este vorba de lucrurile care sunt cele mai regretate atunci cand timpul nu se poate intoarce si este prea tarziu.
Lista este urmatoarea:
1.

 Nu am avut curajul să spun ce vroiam

2.

Nu am riscat. Am căutat mereu siguranța.

3.

Nu am trăit o viata implinita, așa cum am vrut eu. Am trăit viața cum au așteptat ceilalți de la mine.

4.

Nu mi-am dat voie să fiu fericit

5.

Lista Bucket

6.

 Am lucrat prea mult.

7.

 Nu am iertat pe cineva drag care mi-a greșit

8.

 Nu am păstrat legătura cu prietenii.

9.

Nu am crezut

10.

Nu am avut copii

11.

 Nu am oferit ajutor dezinteresat

Pentru mai multe detalii despre aceste 11 greseli va invit sa lecturati intreg articolul de aici
Voi reveni in curand cu o lista a lucurilor pe care trebuie sa le stii atunci cand ai 18 ani(sau macar in jur de),niciodata  nu e prea tarziu!

Originals.ro - accesorii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare