Followlike

Followlike

joi, 21 iunie 2012

Util

De curand am introdus o noua categorie de site-uri pe blog.Sunt o colectie de "locuri" pe care le-am vizitat in ultima perioada si am considerat ca mi-au adus beneficii.De aceea,va recomand si voua sa va uitati pe ele,veti gasi ceva interesant,poate chiar raspunsul la unele dintre intrebarile voastre.
Fac parte din mai multe categorii dar cele mai multe se refera la dezvoltare personala.De ce am ales dezvoltarea personala?Pentru ca mi se pare un lucru foarte interesant de aplicat ce iti aduce beneficii pe parcurs.Te invata printre altele sa pui bazele unei cariere in ceea ce iti doresti tu,fie ca este vorba de un loc de munca sau de viata privata.
Cred ca avem nevoie de asa ceva pentru ca prea multi dintre noi pierd timp pretios in loc sa castige experienta ce ii va ajuta in viitor.Sincer mi se pare ca in tara noastra cat si in lume in general se promoveaza o atitudine de leguma,majoritatea oamenilor fiind incurajati sa devina niste ratati.Te poti impotrivi acestui curent doar daca ai o educatie adecvata.Pentru asta trebuie sa incepi cat mai repede!
Eu iti doresc succes!
P.S. Categoria se numeste "Util" si o gasiti in lateral

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare