Followlike

Followlike

luni, 18 iunie 2012

Traiesti in realitate

Cu boxele "turate" undeva spre maximum am hotarat sa ma aventurez pe facebook ceva mai serios astazi.
Nimic special la prima vedere,in mare cam aceleasi chestii ca de obicei,lucruri de care m-am saturat atat de mult incat nu-mi permit navigarea pe acest site de socializare mai mult de 3 minute zilnic.
Insa cum stim cu totii ca pofta vine mancand,asa a venit cred si dorinta plictiseala mai departe.
Adica voi stiti ca acum vreun an eu am deschis acest blog cu mai multe postari succesive in care imi aratam dezacordul referitor la inteligenta prostia de pe facebook.Ghici ce?Dovada ca oamenii nu se schimba,dupa un an am avut surpriza,la o analiza ceva mai atenta,sa vad ca nu s-a schimbat mai nimic.
In mare,vezi acealeasi piti ce incearca sa scoata cat mai multa "carnitza" pe afara pentru a fi "apreciate" de "hormoneii" care o ard...."chilos" pe aici.Si cred ca si reusesc,adica ce Dumnezeu,daca nici asta nu ar mai avea romanii(ma refer la "puterea hormonala")atunci am muri toti de depresie...ce trist...
Pana la urmatoarea postare te invit sa comentezi mai jos(nu uita: nu ai nevoie de un cont,poti sa scrii pur si simplu comentariul tau,as aprecia sa "atasezi' si un nume) cu privire la situatia actuala,viitoare sau care mai vrei tu referitoare desigur la ..facebook-ul cel de toate zilele.
Daca te loveste bunatatea astazi,da un share la acest blog,sigur nu strica:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare