Followlike

Followlike

marți, 6 decembrie 2011

Te-ai saturat cumva?

De mult timp nu am mai luat la tinta ce se mai intampla pe facebook.Nici de data asta nu intentionez sa o fac:)
De data asta discutam despre messenger.Da, acelasi yahoo messenger cu care am crescut,cel care a aparut acum..multi multi ani.Inafara de statusurile idioate pe care le vezi la un moment dat, versuri de 2 lei sau cu o valoare si mai mica mai este si varianta "pe sub mana"(aviz amatorilor),adica tot felul de hackeri care nu mai au ce face si schimba statusuri.
Asa,revenind,ce vreau eu sa spun...te-ai gandit vreodata ca daca tot ai messengerul ala deschis trebuie sa-l mai si folosesti?Tu nu te-ai saturat sa vezi DND,cu exceptii sau fara(asta e cea mai mare tampenie pe care am vazut-o)sau scenarii de genu..teme...scriu..ala sa dea buzz....ala sa se apuce de...picior?
Eu da m-am saturat sa vad atata risipa de curent electric...pai frate,daca tot ai de scris scrie...ca o sa-ti mearga mult mai bine...te asigur(daca nu ma crezi poti sa incerci) fara messenger deschis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare