Followlike

Followlike

vineri, 23 decembrie 2011

Craciun scolar

Ei da,uite ca se aproprie cu pasi repezi poate cea mai asteptata sarbatoare din an,si anume Craciunul.Poate ca e cea mai asteptata fiindca e la sfarsitul anului ,cine stie:)
In fine,deoarece am atat de mult timp liber fara activitatile scolare(nu va faceti griji domnule ministru,am sa va injur la vara) hoinaresc lenes printre programele TV.Pe langa emisiunile clasice de Craciun(in care sunt scoase la rampa "super vedete")am vazut,mai ales dimineata mai multe file interesante.Printre acestea ar fi de remarcat "Adevaratul Mos Craciun" pe care,desi l-am vazut de atatea ori,pot spune ca l-as mai vedea inca odata cu aceeasi placere.Cum o fi oare sa fii un milionar excentric si sa arunci cu bani in mijlocul orasului,regasindu-ti in aceeasi zi fiica?
Un alt film care mi-a placut foarte mult este "Craciunul lor"  in care doi redactori rivali se "infrunta" pe tema Craciunului.Ca de obicei,barbatul trebuie sa piarda ca toata lumea sa fie fericita:)
In rest,va urez Craciun fericit tuturor,multa caldura in suflete si tot ce va doriti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare