Followlike

Followlike

joi, 11 august 2011

Noi pentru noi...

Realitatea cotidiana nu prea ofera foarte multe in ultimul timp.Da,ce-i drept a fost un meci al nationalei Romaniei pe care "l-am castigat" in fata unei tari despre care...ma scuzati...unde e pe harta?...a da,undeva prin Italia si se numeste San Marino.
Pana la urma cine sunt eu acum sa decid ce joaca nationala de fotbal.Se mai anunta cate un atac cibernetic...la adresa Facebook,fiind lansat de gasca Anonymous...niste oameni care stiu sa foloseasca calculatoarele la capacitate maxima.Daca se intampla ceva..ne ducem si noi pe google+ si rezolvam problema,ce poate fi asa greu...
In rest,dragii mei cititori,eu imi continui campania de" deprostire a prostilor".Vad in jurul meu ..(pe facebook)multi dintre prietenii mei(de pe facebook pe care ce-i drept nu-i cunosc prea bine) care acced spre telefoane/tricouri/esarfe/"dildouri" venite gratis.Sincer imi pare rau pentru cei care nu si-au dat seama macar a doua oara cand au picat in plasa ca este o teapa cat capul lor.Pai cine dracu are bani sa plateasca toate visele promise...rectific...cine ar fi atat de prost sa plateasca tot...
In fine,deoarece,asa cum am mai spushttp://zanoschiemanuel.blogspot.com/2011/07/atac-la-etnobotanice-2campanie-de.html fiecare are cap,deci il poate folosi(ma refer la creierul aflat in cutia craniana)
In rest.daca aveti o stire/ceva interesant de spus ma puteti contacta pe adresa mea de e-mail zanoschiemanuel@gmail.com si sa va spuneti parerea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Profitshare