Followlike

Followlike

luni, 19 noiembrie 2012

Anticampanie electorala

Mergand prin frumoasa comuna in care vietuiesc sunt asaltat de la o vreme de tot felul de figuri care imi zambesc "dulce" cand de pe garduri,cand de pe stalpi dar si de pe bannere uriase.Ce imi cer toti? Un simplu vot.Ce imi ofera?
Asta,desigur este o cu totul alta poveste.Si da,o sa spuneti ca nu sunt primele alegeri si normal,politicienii sunt politicieni,cu totii stim asta nu?Insa situatie e nitelus mai complicata,deoarece,da,acestea sunt primele alegeri la care pot("da Doamne") sa particip.Varsta imi permite acest lucru.Insa cu ce ma ajuta cu adevarat?
In atatia ani in care nu mi-a fost permis sa votez mi-a fost dat sa vad multa frustrare.Poate chiar prea multa,pana la urma ma gandesc cateodata ca nu-mi ramane decat sa ma "bag" si eu in randul frustrarii generale.
Si totusi,de data asta nu.Nu ma intereseaza ce spun altii desi sunt unii care sunt atat de mult impotriva votului incat te miri de ce mai au acest drept.Altii tin cu dintii de el,poate mai capata si ei cate ceva.
Dar dupa parerea mea domina categoria nehotaratilor.Nu neaparat ca nu ar vrea sa voteze,insa se intreaba daca au cu cine,deoarece acest pluripartitism este cam inselator la noi deoarece ajungem incetul cu incetul sa rotam de fapt "sugativele".
Dar,pana la urma,daca tot ne-am obisnuit,ce sa mai facem si noi?

2 comentarii:

  1. da da da da ..foarte bine zis :D spor la vot.. ironic vorbind

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,la fel,o sa fie la un moment dat si altfel,macar pe la atii daca nu pe la noi

    RăspundețiȘtergere

Profitshare