Followlike

Followlike

vineri, 3 februarie 2012

Dezastre locale

Astazi am sa va spun despre un dezastru ecologic ce este pe cale sa aiba loc in apropierea "dragului" nostru oras,Barlad.
Este vorba de o firma americana(licuricii astia isi baga nasul peste tot) care doreste sa extraga chiar din zona Barladului gaze de sist.Dupa cum reactioneaza autoritatile locale,totul ar fi roz,ba chiar am profita de acest lucru.
Numai ca,la fel cum ne-am obisnuit pana acum,noi,cetatenii de rand avem de pierdut.De ce? Pentru ca aceasta exploatare a gazelor se face printr-o metoda foarte periculoasa ce implica si efecte"secundare".Aici ma refer la cutremure,otravirea surselor de apa,chimicale eliberate atat in sol cat si in apa potabila,ba chiar si in aer,in concluzie o poluare crunta,foarte CRUNTA,a mediului inconjurator.De altfel aceasta metoda a fost interzisa in multe tari,printre care si Bulgaria,cu care ne comparam noi atat.
In ultima vreme mi-am dat seama ca romanii de rand pot face si ei ceva.Mi-am dat seama ca daca luam atitudine si presam incompetentii de la putere putem realiza ceva.Asa ca va invit sa participam la actiuni indreptate impotriva acestei exploatari care va distruge IREVERSIBIL locurile in care am crescut,ba chiar va atenta si la viata noastra.
Spuneti macar in ultimul ceas Nu! prostiei care"guverneaza " tara noastra de atat de mult timp!

2 comentarii:

Profitshare