Followlike

Followlike

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Revolutie,dreptate,fraternitate si alte prostii

Revolutia striga DIN NOU in romani.Nu ca nu ar fi nevoie,sincer si eu m-am saturat sa fiu calcat in piciore de o clasa politica incompetenta formata din fosti securisti si multe sugative.Da,normal, e nevoie de o SCHIMBARE altfel vom muri striviti sub propria noastra nepasare ce sta deasupra nostra de prea multi ani.
Sa dispara,sa plece la dracu toti hotii care si-au facut veacul de 22-23 de ani la conducerea tarii.M-am saturat de javre care spun lucruri dulci numai cand interesul LOR o cere,m-am saturat de oi care ii asculta.M-am saturat de minoritati "majoritare", m-am saturat sa ma simt eu minoritate in TARA MEA!
DA.vrem  schimbare...Jos Basescu,Jos sugativele care stau pe langa el,jos javrele politice ce abia asteapta sa-i ia locul si sa fure in continuare.
Solutia?...Fara ei, fara lipitori.Intelectualitatea sa preia conducerea tarii,sa se intoarca tineri competenti scoliti pe bani multi in strainatate si sa invete oile ce sa faca.Sa renuntam la mentalitatea de 2 lei care dainuie de prea multi ani si care influenteaza pe mult prea multi.VREM altceva,ni se cuvine ceva mai BUN!!!
PENTRU CEI CARE SI-AU DAT VIATA IN '89 VREM CEVA MAI BUN!
Comenteaza si tu(oricine poate) si spuneti parerea!

2 comentarii:

  1. Intr-adevar,mare adevar graiesti aici.Chiar daca va cadea acel om care nu vrea din motive pur obiective sa'i rostesc numele,nu se va schimba mare lucru.Poate va fi si mai rau sau ,dinpotriva ,va fi mai bine.Asta ramane de vazut.gj:)

    RăspundețiȘtergere

Profitshare