Followlike

Followlike

joi, 28 aprilie 2011

Romanii au sau nu talent?

Urmarind(fara inflacarare) finala emisiunii tv Romanii au talent am vazut castigatorul acesteia,in persoana lui Adrian Tutu(alias lil shean).Previzibil sau nu,rezultatul mult asteptat(la propriu..vreo 4 ore si ceva) a fost unul descurajator pentru unii romani.De precizat ca printre acesti romani se afla cei care au votat sau nu in aceasta finala,umpland pana la refuz buzunarele celor care au organizat acest concurs.Totul are un iz tipic balcanic(mai bine zis clasic romanesc) deoarece au si aparut voci care contesta acest verdict,ridicandu-l in slava pe concurentul pe care eu l-am apreciat cel mai putin,anume baiatul cu voce de "ingeras".Pana la urma aceasta tevatura se va stinge,deoarece castigatorul nu va fi schimbat chiar daca este contestat sau nu.
Trebuie remarcat insa spiritul otv-ist pe care l-au abordat cei de la protv,reusind sa "prosteasca" o populatie intreaga cu un show ce nu merita dupa parerea mea nici macar trecut in grila de programe.

Un comentariu:

  1. As dori sa te contrazic la o singura chestie:"un show ce nu merita dupa parerea mea nici macar trecut in grija de programe".Emisiunea este facuta de multi ce apartin UE,insa romanii nostri dragi au reusit sa transforme un show care cauta talente in unul caritabil!Pacat,insa show'ul in sine e fain,nu fi rau:)!

    RăspundețiȘtergere

Profitshare